ثنائی چڑھ - میرا جائزہ لینے اور تجزیہ




ثنائی چڑھ تازہ ترین نتائج ثنائی چڑھ admirably سے یونان کے بحران کے پانیوں تشریف لے کرنے کے قابل تھا. میں نے اس کے تخلیق کاروں کی تعریف کرنے کے لئے ہے. میں T ان سخت مارکیٹ کے حالات کے ذریعے ایک 75٪ ITM منعقد کرنے کی توقع نہیں تھا لیکن میں نے کرنے کے قابل تھا. میرا منصوبہ اب زیادہ جوڑوں جانچنے کی طرف سے چڑھ کے ساتھ اپنے ٹریڈنگ میں اضافہ کرنا ہے. میں GBPUSD، عام اور کم خطرے پر EURJPY اور USDJPY کے ساتھ شروع ہو جائے گا. میں زیادہ تر راستے جیت اور نقصانات نیچے مارکنگ، عام سگنل کو دیکھتے ہیں اور کم خطرہ سگنل تجارت کرے گا. میں نے اس کے کہ ہے تو سب، میں اب بھی یہاں ہوں جانتا ہے تو ایک موسم گرما میں اپ ڈیٹ دینے کے لئے ایک اچھا خیال ہو گا اعداد و شمار. میں نے اس میں ہوں جبکہ میں یہاں آپ کے ساتھ ان میں سے ایک کا اشتراک کریں گے اعداد و شمار تو میں نے حال ہی سافٹ ویئر کے بارے بہت کچھ متاثر کن تبصرے پتہ چلا ہے. یہ کامیابی ثنائی آج ویب سائٹ پر پوسٹ کیا گیا جنہوں نے سکاٹ کی طرف سے ہے: بہت متاثر کن چیزیں، شاید میں چند الفاظ یہاں آتے ہیں اور کا کہنا ہے کہ سکاٹ مل جائے گا. میں نے اس کی حکمت عملی میں دلچسپی رکھتا ہوں. کہ آج لوگوں کے لئے تمام ہے، جیتنے رکھو! میرا ثنائی چڑھ حیثیت کو اپ ڈیٹ میری توجہ کم خطرہ اور عام ورژن پر ہونا ہے اور میں نئے جوڑوں باہر کی جانچ کرنے شروع کر دیا ہے. میں یوایس ساتھ حیرت انگیز کر رہے ہیں. میں نے سافٹ ویئر صرف کم خطرہ لیکن 10 مختلف جوڑوں کا استعمال کرتے ہوئے ہے جو ایک دوست ہے، انہوں نے ان سگنل درست پاگل ہو اور یہ میرے لئے سفارش کی جاتی یہاں ایک حکمت عملی ہے. ٹھیک ہے اب میں اپنے اکاؤنٹ تین گنا بڑھ گئی ہے اور اس کی شرح پر جاری رکھنے کی امید. جلد ہی میں زیادہ وقت کے طور پر میں زیادہ خطوط بنانے کے اور میرے تجارت اور حکمت عملی کے بارے میں مزید تفصیلات کے ساتھ آپ کو فراہم کریں گے. لوگ ٹریڈنگ کو برقرار رکھنے، ثنائی چڑھ حقیقی سودا ہے. ثنائی چڑھ جائزہ لیں اور میرا تعارف میں سے Sal Carcillo ہوں اور میں نیویارک میں مقیم ایک مالی تحقیقی تجزیہ کار ہوں. میں ایک ابتدائی عمر میں مالی طور پر مستحکم ہونے کی اہمیت سے اچھی طرح واقف ہوں، میں ثنائی چڑھ استعمال بائنری اختیارات ٹریڈنگ میں سرمایہ کاری کے لئے اضافی کوشش لے لیا ہے. ایک دوست سب سے پہلے مجھ سے متعارف کرایا اور اس کے بعد، میں نے اس میں بہت اچھی طرح فنانس چیزیں سنبھال سکتا ہوں کے طور پر میرے لئے آمدنی کا ایک بہترین ذریعہ ہے کہ اس بات پر یقین کر رہے ہیں. جب میں نے شروع میں تو میں نے اس کے لئے سب سے زیادہ قابل اعتماد سافٹ ویئر استعمال کیا جائے گا اس بات کو یقینی بنانے کے لئے تھا بائنری اختیارات ٹریڈنگ میں خطرات سے پوری طرح آگاہ تھا. بائنری اختیارات میں سرمایہ کاری ایک سکے flipping کی طرح ہے اور صرف دو اختیارات ہیں: یا تو میں یہ سب ہے یا میں کچھ نہیں ملتا. یہ واضح طور پر میں نے انٹرنیٹ کی تلاشی لی اور میں ثنائی چڑھ کے اس پار آیا تو لینے کے لئے تیار ہوں خطرہ نہیں ہے. ثنائی چڑھ مجھے سکون اور کنٹرول فراہم کرتا ہے جس میں ایک سگنل فراہم کرنے سافٹ ویئر ہے. کچھ لوگ بروکر پلیٹ فارم سے ڈرتے ہیں اور وہ اس طرح کے استعمال کے دلالوں بہت زیادہ کنٹرول فراہم کرتا ہے کا کہنا ہے کہ. اعلی معیار ٹریڈنگ سگنل استعمال کرتا ہے کہ Metatrader 4 کے کی طرف سے فراہم کیا جا رہا ہے کے بعد سے یہ معاملہ نہیں ہے ثنائی چڑھ کے ساتھ، اگرچہ. یہ آزاد ٹریڈنگ پلیٹ فارم آپ کو آپ کی سرمایہ کاری پر زیادہ کنٹرول حاصل کرنے کے لئے کی اجازت دیتا ہے. کیا میں ثنائی چڑھ کے ساتھ محبت مجھے صحیح جگہ پر میری کرنسیاں ڈال کرنے کے قابل ہو جائے گا کہ یقینی بناتا ہے جو اصل وقت مارکیٹ کے رجحانات کو دکھانے کے لئے اس کی صلاحیت ہے. اس کے علاوہ، نظام یہ بہت لچکدار اور منظم کرنے کے لئے آسان بنا دیتا ہے جس میں ایک کرنسی کے جوڑے کی حمایت کرتا ہے. اسے قائم کرنے کے لئے بہت آسان ہے. مجھے کیا کرنا ہے تمام اکاؤنٹ یا آپ کو جو کچھ بھی موجودہ استعمال ہے ڈاؤن لوڈ، اتارنا اور سافٹ ویئر انسٹال ہے، تو ایک بائنری اختیارات سائن اپ کرنا ہے. اس کے بعد، سافٹ ویئر اس کی تصدیق کریں گے اور آپ کو اب ٹریڈنگ سے لطف اندوز کر سکتے ہیں. نتائج وار، میں ثنائی چڑھ کیا کرتا ہے میں واقعی حیران رہ رہا ہوں. یہ واپسی کی شرح واقعی بہت زیادہ ہے تو مجھے آسانی سے مارکیٹ کی پیشن گوئی کرنے کے لئے کی اجازت دیتا ہے. یہ واقعی، استعمال کرنے کے لئے آسان، لچکدار، اور انتہائی طاقتور ہے کہ ایک سافٹ ویئر کے لئے ایک اچھا takeaway ہے ہے. زیادہ آپ کے لئے پوچھ سکتے ہیں کچھ بھی نہیں ہے. ثنائی چڑھ کے ساتھ، یہ زور دیا کے بغیر حاصل کرنے کے لئے ممکن ہے. ثنائی چڑھ کے ڈویلپرز کا کام آپ اعلی کی واپسی دینے کے ساتھ ختم نہیں ہوتی کہ براہ مہربانی نوٹ لے لو. کیا میں بھی سافٹ ویئر کے بارے میں محبت یہ مارکیٹ میں واقع شفٹوں میں ایڈجسٹ کیا جاتا ہے کہ اس نے مجھ کو یقینی بناتا ہے جس میں اس کے مسلسل تبدیل کرنے اور بہتر بنانے کے فطرت ہے. ایک con کی یہ کوئی اسکینڈل ے تو بروکرز کی ایک بہت ثنائی چڑھ کا استعمال کرتے ہوئے کر رہے ہیں ہے. ان میں TradeRush کے، چند نام ریڈووڈ اختیارات، GTOptions کے، اور BBinary ہیں. فہرست پر جاتا ہے اور یہ صرف ثنائی چڑھ انتہائی بائنری اختیارات ٹریڈنگ میں لائسنس یافتہ بروکرز کی طرف سے قابل اعتماد ثابت ہوتا ہے کہ. مارکیٹ میں دستیاب بائنری اختیارات ٹریڈنگ سافٹ ویئر کی طویل فہرست کے ساتھ، یہ آپ کو سب سے پہلے ان کے ساتھ ساتھ کارکردگی کا مظاہرہ کر رہے ہیں کے درمیان جو پر آپ کی تحقیق کرتے ضروری ہے. میرے لئے، میں اس سافٹ ویئر میں سب سے بہترین مل گیا ہے اور میں نے اس جائزے بھی آپ کی مدد کرتا ہے امید ہے کہ. میں بائنری اختیارات ٹریڈنگ کے لئے یہ آسان ہو جائے گا کبھی نہیں سوچا تھا اور یقینی طور پر، میں ثنائی چڑھ کے مطمئن کسٹمر ہوں.